4/1/08

Friedrich

Ahir va ser dijous i vaig recuperar, després d'una setmana de no fer-ho, les eleccions per a una novel·la.
Costa amunt, i vull agraïr-vos de tot cor a tots aquells que participau en aquest projecte.

***

Ahir algú m'ho deia. No vol tenir l'obligació d'escriure al seu blog.
No em passa exactament el mateix en aquesta illa que s'enfonsa.
Em passa això, només i de vegades, amb la novel·la.

El blog no és una obligació, és una necessitat, que de vegades es té i de vegades no.
Hi ha ocasions en que només m'agrada entrar als blogs, els vostres, i passejar-me en silenci entre ells, sense deixar-hi cap rastre.
N'hi ha d'altres en que deixo un comentari.

***

Cada un de voltros té un aspecte que he imaginat.
Canviau dins el meu cap.
Us espantaria, o us faria riure, saber com us veig.

***

Vaig entrar al 2008 a un poble de la serra de Tramuntana.
Tenc prejudicis contra pobles reconvertits en parc d'atraccions Chopin, Sand & Douglas.
Idiota.

Aquesta illa només és guapa a s'hivern.

5 comentaris:

Jaqme ha dit...

La foto, del flickr, de Jaqme.

Hematie ha dit...

Me ha gustado mucho tu post, grandes verdades.

Y me ha gustado aun más la foto y el título, de verdad lo parece.

Anònim ha dit...

Obligació...pot ser sinònim de necessitat. És això el que em passa a l'hora d'aportar la meva opinió per a Eleccions...:no puc quedar indeferent, no puc observar sense participar. I et don les gràcies perquè hi ha massa coses que es fan per apatia o per costum. Llegir-te mai n'és una. Que et milloris, Jaqme i cuida't (jo acab de passar una forta bronquitis i no m'ha quedat més remei que prendre antibiòtics després de 9 anys sense fer-ho)!

Sílvie ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sílvie ha dit...

Doncs estem a l'hivern.