22/8/07

Email de'n Jaqme

Hola. Som algú proper a Jaqme. M'ha demanat que publiqui un email que m'ha enviat al meu correu al seu blog. Espero fer-ho bé i saber-ne.
Aquí el teniu:

Benvolguda Atlàntida,

Som a Cuba, una illa que s'enfonsa. Una illa germana. El Dean ha fregat ben aprop.
No puc escriure directament al blog. La dictadura controla els fils de la xarxa. Abans de venir pensava que Fidel era un tipus simpatic que havia fet molt per l'educació i per la sanitat del seu país. De poc serveix, però, saber llegir quan milers de persones privades de llibertat d'expressió passen gana. No hi ha internet practicament enlloc i quan el trobo m'impedeix entrar al Blogger i escriure al blog. Un cubà m'explica que aquí els blogs no són permesos perque no es pot dir allo que un vol.
Fa molta de calor. I quan dic molta és que només pot superar aquesta calor una sauna. La humitat és brutal.
La gent fantàstica. M´he mogut arreu. Ara som a Las Terrazas. És un projecte de poble eco-sostenible que m´entusiasma. No tot el que ha fet la revolució és fotut. Ni molt manco.

Una aferrada,
Jaqme

4 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Doncs una altre aferrada (suposo que es abraçada) per tu i cuidat molt!!!!

Un peto ben gran i mira de gaudir d'allò que en Fidel et permeti.

nimue ha dit...

a mi Fidel no em sembla gens simpàtic. Les dictadures no són bones, ni d'un costat ni de l'altre. Espere que estigues bé a pesar de tot i que aprengues moltes coses noves.

Anònim ha dit...

Hola,

He visitat el teu bloc, i l'he trobat força interessant.
Si vols pots visitar el meu.

Anònim ha dit...

Jaqme!! Fa molt que te´n vares anar!! Torna aviat!Et trobam a faltar!!
Zoe.