22/1/20

Quadern de bitàcola


Passen dies i mesos i anys i escric a altres llocs que ja no són aquesta illa que no vull abandonar del tot.
A partir d'ara actualitz algunes coses relacionades amb el que faig a la meva web:
www.jaumemiro.com

Allà som.
Però també aquí.

Aquí sempre hi habita algú jove, més jove del que som ara, amb les seves preocupacions polítiques (em sobta que m'interessés tant per ella), i dèries diverses, que ara ja no ho són.
De fet m'avergonyesc d'alguns posts i em trasbalsen algunes ficcions.

I trasbalsa com molts espactes del que era encara som. Com continuen en la base del que sóc. Inmutables.
Deuen ser la meva essència.

Allò que quan tengui mil anys encara formarà part de mi.




1 comentari:

Bua ha dit...

Aquí i ara. Difícil en temps de confinament. No obstant, més que mai💫