29/1/10

Coming in from the cold


Darrerament m'ha pegat per provar de trobar definicions a coses que no se poden definir.
Després de dos mil·lenis i escacs de fracassos intentant trobar una definició final per a la paraula veritat ara (és un dir) ha arribat Internet i totes les preguntes que suposa:
Què pesa?
On és Internet?
Què pensa?
Què fa?
Què vol?
Qui és?
I un llarg etcètera amb tot de respostes metafísiques.

***

En aquest ritme Déu aviat serà substituït per la Xarxa.
O millor dit, molts ja corren a afirmar que Déu és Internet.
(Amb les seves taules de la llei i profetes inclosos)

***

Tot el que ha explotat a Califòrnia ha tengut una enorme influència per a la resta del món.
Tres exemples.
Hollywood, la Beat Generation i Internet.
I també The Doors.
Ja no crec que Mallorca sigui el centre del món.

8 comentaris:

Jaqme ha dit...

El títol és el d'una cançó de The Delgados que he dec haver escoltat un milió de vegades.
A la foto un geek que passava per allà.

paulagirart@gmail.com ha dit...

Déu és Internet (amb majúscules),

hi estic d'acord. Tot ho veu, tot ho sent...

I no hi ha cap dubte que Facebook és un dels deu apòstols!

Frannia ha dit...

Un dels seus apòstols? Potser en Judes?
No, no, no, Internet no és Déu, em nego. I Mallorca sí és el centre del món, com a mínim pels nadius que anem on anem sempre voldrem tornar a l'illa...o així ho sento encara.

neus ha dit...

El centre del món és la Garrotxa, amb el vostre permís, és clar... i sense també.
Més concretament, podria assegurar que el centre del món es troba just al cim del Puigsacalm.

Déu sóc Jo.
(i no has d'interpretar el Jo com a jo, sinó com a tu, però això ja ho saps)

Buscar definicions inexistents és com buscar-li sentit a la vida?

Catalina ha dit...

Se pot espenyar internet? No.
On és internet? Per tot.
Per tant internet és déu.
Valdria com a conclusió filosòfica?
;)

joan ha dit...

Si Déu és la perfecció, de vegades la perfecció són tres minuts i trenta-tres segons, que és el què dura exactament "coming in from the cold".

Buk ha dit...

Doncs jo crec que deu no existeix i que internet és el diable :)

O potser el diable tampoc existeix i només és deu borratxo (Tom Waits dixit)

Bua ha dit...

Califòrnia deu molt a Petra (Mallorca), poble natiu de Fra Juníper Serra.
Qui tengui arrels petreres hauria d'explicar amb més coneixement de causa que jo el tema, per exemple, dels noms de les ciutats com San Francisco, San Diego, entre altres.
Què seria de The Doors o dels campions NBA Lakers si no haguès anat allà el Pare Serra?
Volem saber més damunt això.
La xarxa és omnipresent i totpoderosa. És cert. Ug