22/5/07

Publicitat no desitjada

Avui he llegit a Vilaweb que a la fi el servei de publicitat del cercador més famós del món s'acaba de llançar en català.
Instal·lar-lo al blog no ens farà milionaris, us ho puc assegurar. Des de gener amb l'adsense al blog he guanyat exactament: 4,35 $, que no €uros. Així que ja ho veis, ni per celebrar-ho amb un cubata.

Jo acabo de comprovar els meus anuncis instal·lats a la part dreta inferior d'aquest blog, i putada majúscula: el servei publicitari del meu blog anuncia al meu pitjor (i únic) enemic: el PP!!!!

Què faig?
Llançar-me al mar?
Fugir nadant d'aquesta illa que s'enfonsa?
Hi clico a sobre fins que els arruïno?

Vull escriure a Google per queixar-me: no vull que algunes coses s'anunciïn aquí!!!
Algú sap com ho puc fer?

6 comentaris:

neus ha dit...

ufffffffffff... jo treuria la publicitat ja!
quin mal...

i no en treuràs ben res de fugir nedant, al·lot, són pitjor que les formigues, són per tot arreu!!

Jo Mateixa ha dit...

Nen...ja trigues en treure aquesta publicitat doncs :-S

Jaqme ha dit...

Crec (i esper) que el sistema ha solucionat "l'error".
Suposo que han vist que amb els lectors d'aquesta pàgina no hi poden guanyar cap vot i han decidit treurer-la.

Me n'alegro!

Tema apart: el moixet es va morir ahir. Una infecció intestinal contagiada per sa mare (a ell i als seus ters germans) va aturar el seu cor. Es veu que és una malaltia comú i irremeiable entre els moixos de curta edat.
:(
Així que la història de fa dos posts acaba aquí. En resta la seva foto aquí i al meu flickr.

Anònim ha dit...

Osti, ja és mala llet!

Jo Mateixa ha dit...

Ondia, em sap molt de greu Jaqme, de tot cor, ho sento :-(

neus ha dit...

pobre moixet... però la natura és la natura, oi? selecció natural, per molt que ens pesi.

un petó :*