1/10/08

Heisenberg

Un es demana (de vegades i entre les coses que es demana) com hagués pogut ser la història del cinema d'haver-se rodat "El senyor dels anells" que Stanley Kubrick tenia planejada gravar amb els Beatles fent de Hobbits.

Què hagués passat si... és una llista que no acaba mai.
Una cançó amb totes les notes possibles.

Un es demana (de vegades i entre les coses que es demana) com hagués estat la seva vida si no li haguessin regalat la biografia de'n Kerouac el dia aquell en que va complir 16 anys, al mateix temps que li van anunciar que "A partir d'ara el temps et passarà més aviat" (i que l'havia de convertir, per sempre més i de cop, en un ésser descentrat).

L'atzar, en el fons, deu ser física quàntica.

***

En el món Marvel la normalitat pertany als superherois i als supervilans. Tota la resta són anormals.

En els mítics còmics Don Miki hi havia en Miki, en Donald i tota la seva, diguem-la així, família.
Tota la resta dels habitants de Patolandia eren cans.
Pobre Pluto.

12 comentaris:

Jaqme ha dit...

El vídeo: "Creep" de Radiohead en versió de Weezer (i d'una escola de música a la que m'agradaria pertànyer).

Anònim ha dit...

Si jo fos en Pluto segur que acabaria enamorada de na Minnie...

EQMEVD ha dit...

Un es demana (de vegades i entre les coses que es demana) perquè tots els animals del Supermiki parlaven i es bellugaven com els humans menys en Pluto, que era un gos que només feia de gos.

L'atzar, en el fons, no existeix.

Tot és física quàntica.

Ervin Laszlo.

Dos post en un dia.
Em despentina la velocitat!
:)

Jaqme ha dit...

Frannia: No pot ser! Són espècies diferents!

EQMEVD: Super Miki es deia a Andorra? :) Física quàntica i matemàtiques. Avui he decidit que si un dia mont un grup de música se dirà "Cantor i els Infinits". Ges. La velocitat és un perill. Ho saps.

Hematie ha dit...

El azar es una respuesta muy sencilla y algo demasiado complejo. Física cuántica.

Los dibujos de Disney eran un poco extraños a vez en cuanto a comportamientos e incluso un poco crules a veces. Quien sabe, a lo mejor todos sufrimos sus consecuencias sin saberlo.

Jaqme ha dit...

Hematie: Dalí considerava a Walt Disney com el principal ambaixador del surrealisme als USA. Per tant sí complexos, onírics i cruels. M'alegr del teu retorn!

Buk ha dit...

Don Miki?!?!?!?! Ara m'has fet sentir vell, Jaqme...

Jo també m'he preguntat moltes vegades per què le Pluto era l'únic que no parlava!!!

Ves a saber, potser si que podia però no volia. Potser estava fins als #@#$& de rates superdotades i d'ànecs que portaven samarreta però no pantalons. Potser va pensar "millor callo i em faig el tonto, no sigui cas que prengui mal..."

Anònim ha dit...

perquè el pato donald (jo sempre el coneixeré per pato) portava un jerseiet, bruseta o digues-li com vulguis i no portava pantalons? algú l'entén aquesta il·lògica?

Jaqme ha dit...

I un altre enigma, per què ningú diu res de la cançó que he penjat?
:)

marco ha dit...

M´has fet recordar el que va dir Woody Allen a "Todo lo demás":

-¿Crees realmente que la respuesta está en la física cuántica? Quiero decir, a mi de que me sirve que el tiempo y el espacio sean lo mismo. Si le pregunto a alguien "qué hora es" y me responde "seis kilómetors y medio"...eso que coño es?

Salut!

Bua ha dit...

Bon dia.
Amb aquest professor de música, m'hi apuntaria també.
Ja és tòpic, però... per qué no xerrava en Pluto? ni duia roba? És cert, mai m'ho havia demanat.
Món Marvel. Allà jo som en Super(man)Bua. És es meu.

Anònim ha dit...

Tan se val: l'objectiu no és la reproducció!