29/7/08

Spiderman

La xarxa és on moren els peixos.
La xarxa que fa l'aranya és la trampa on caça els insectes.
La xarxa és un instrument de caça.
Aleshores cal desconfiar de la xarxa de xarxes?
Som moscards i mosques atrapats en ella?

L'home aranya no és un superheroi.

***

Escriure mentre es pensa. La millor manera de penedir-se d'haver escrit.
Què passaria si Stephen King pensàs més que escrivís?

***

Sempre som a temps de ser el que volem ser.
El que determina la identitat de les persones és la seva feina.
Un fet que demostra que els humans som incapaços de veure més enllà de les aparences.

***

Si un dia els habitants de la illa de Lost s'acaben sentint còmodes, què faran?
Quines necessitats començaran a crear?
Què hi ha més important que sobreviure contents?

***

M'agraden les polèmiques i dur la contrària al meu interlocutor.
Sempre.
Me diverteix.
Sovint puc semblar enfadat defensant el més absurd, i per dins sentir que hi ha un algú que riu.
El problema sorgeix quan me crec allò que defens.

***

Persona, en llatí, era la paraula que s'emprava per definir la màscara que es posaven els actors durant la representació d'una obra teatral.
I aleshores, nosaltres què érem?

***

L'arribada als trenta no pot ser més prometedora.
Les històries d'amor i odi que envolta a parelles històriques és espectacular.
Hi ha arguments (pels Noctàmbuls) durant anys.
Un exemple?
En P. i na A. varen estar a casa d'una parella amiga seva a BCN, i quan varen tornar varen saber que feia anys que aquests estaven separats.
Durant l'estada a casa seva havien fingit ser el matrimoni perfecte.
I en P. i na A. s'ho havien cregut.
Com es mesura el bollament?

***

El meu Twitter hagués tret fum avui...

6 comentaris:

Jaqme ha dit...

La foto, feta a Cayo Levisa.

No hi ha paradís sense serp.

EQMEVD ha dit...

Nosaltres teixim la xarxa, som l'aranya de la xarxa de xarxes per tant per a nosaltres no hauria de ser una trampa. N'est-ce pas?
...
segurament escriuria més bons llibres, i n'escriuria menys
...
Jo no sóc la meva feina. M'agrada barrejar-me amb gent que no conec sense donar-los pistes de què faig o deixo de fer. Allibera.
...
si n'hi hagués prou amb sobreviure content, no hi hauria Lost.
...
Jo no puc evitar portar la contrària.
Spiderman és un súperheroi.
...
I sí, hi ha gent que està ben sonada.
...
Hauré de mirar això del Twitter...i dius que és divertit?

Jaqme ha dit...

EQMEVD: El Twitter és divertit i/o seriós. Addictiu segur.

Anònim ha dit...

EQMEVD, segur de que nosaltres som l'aranya? Spiderman, això si és segur, és un superheroi, ídol meu de sempre.
Jaqme, si la meva feina determinàs la meva identitat jo seria un tocat de collons, ho puc assegurar. No ho vull ser.
Duc dins meu un comunicador i un al.lot, no un tocat de c.

EQMEVD ha dit...

clar que som l'aranya! no deixis que et diguin el contrari!

Anònim ha dit...

En aquell temps nosaltres érem la màscara.

Visca els eufemismes nascuts amb el pas del temps.


:)