15/6/08

Dos horitzons (versió a la paret)

10 comentaris:

Jaqme ha dit...

Decoro hoteles y bares.
Se aceptan encargos.


Barato.

EQMEVD ha dit...

M'agrada.
Molt.
Quan dius que vens a pintar?
:)

Lastienditas ha dit...

Wuauu!
Disponibilitat?
Jo també vull que venguis!

Anònim ha dit...

Molt Xulo!
Tries cap a on mirar i cap a on caminar?

neus ha dit...

me'l quedo Jaqme! amb el teu permís, és clar.
Quan tingui un piset, vull pintar una paret de pissarra, ja t'avisaré perquè vinguis a decorar-la.

Anònim ha dit...

Només puc dir ETC! (no és etcètera). Bon missatge, bon pintor. M'agrada mirar damunt la línia, anant alerta a caure. És dificil. El poder del... ARA!

Buk ha dit...

M'agrada!!!! T'asseguro que si algun cop em faig amb un bar, tu seràs el primer en saber-ho!

Ets un artista!

minimal cel ha dit...

Olá, querido talento =)
espero que entenda bom português: seguramente, vc produz uma arte muito tocante. E chegou até mim. Não é grande coisa, mas, enfim, espero que não tenha se importado por eu ter utilizado sua pintura do nosso caro Sorel, ou fique feliz por ter encontrado uma nova admiradora ;)

Jaqme ha dit...

:)
Moltes gràcies a tots (i "obrigado" també) pels vostres comentaris i ànims.
Som conscient de que quan demanes a un amic si el que has fet li agrada, ell o ella, sempre et dirà que sí, que molt i que guai...
Per alguna cosa hi ha amics al món!

Anònim ha dit...

Això no és veritat. Jo si he de dir que no m'agrada, ho dic.