1/2/07

Missatge dins una bombeta

No saps ben be que hi fas en aquest blog.
Cercaves informació o passaves el temps.
Creus en la intercomunicació.
El cas és que ara el llegeixes.

Saps que avui és dia 1 de febrer de 2007 i que avui és el dia en el que pots fer alguna cosa per un tema que et preocupa.

T'han arribat correus electrònics que et demanen que facis una aturada de l'electricitat de casa.
O d'on puguis.
Només són cinc minuts.
Saps que si aconseguim ser molts, tampoc canviaran massa les coses.
Però vols demostrar que estàs en contra de les polítiques que acceleren el canvi climàtic i tota la merda aquesta.
Vols creure que a les 19:55 baixaràs la palanca del panell de l'electricitat de casa.
Per això t'has fet una nota d'avís al mòbil.
Et preocupa no saber que faràs durant els cinc minuts d'aturada d'energia elèctrica.
Res.
Estar.
Pensar.
Pot ser frissar a que passin per poder mirar la TV o encendre l'ordinador.
Què passarà amb la calefacció?
Farà fred.
Pot ser que encenguis una espelma o beguis un te verd.

Pot ser després no vulguis pujar la palanca.
Restaràs així.
Serà bo.

Penses:
Alguns parlaran.
Alguns faran l'amor.
Alguns es mossegaran les ungles.

Res de rebre informació de l'exterior.
Tanmateix per què?

Avui has llegit a un blog que ens preocupa més l'escalfament del planeta que el terrorisme.
Però els informatius sempre diuen el contrari.
Interessos econòmics.
Excuses per començar guerres.
Mentides.

Google afirma el contrari.
Diu que en els darrers mesos, a la humanitat, i segons les seves cerques, ens preocupa més l'escalfament global que el terrorisme.

Tancaràs el llum o ens anem a la merda.
Res de rebre informació de l'exterior.

En fi.
Bona desconnexió.

3 comentaris:

neus ha dit...

jo potser meditaré... deixaré la casa a les fosques, potser encendré una espelma o dues... agafaré el gat, me'l posaré a la falda i li rascaré les orelles, ell farà runrun i jo meditaré en totes les desicions preses avui, en si aquest 5 minuts serviran per alguna cosa, m'agradria pensar que sí, m'agradaria que fos una cosa que es fes cada mes, cada setmana, que tothom s'hi apuntés i potser així ens farien cas... en tindré prou amb 5 minuts?

Salut Jaqme! Un petó!!

Anònim ha dit...

Per un pic no estic d'acord amb els teus arguments. Estic desencantada, estic cansada de dobles morals, estic farta de xuminades mediàtiques, estic esgotada de tanta manipulació i campanyes conjuntes que NO SERVEIXEN PER RES perquè segueixen manant els que els interessa que aquests ideals que exaltes es quedin simplement amb això: jocs per tenir entretenides a les monees. Perdó, Jaqme, puc entendre el que demanes, però hi vaig més endins i més estafada em sent, més burlada. Jo sop de tant en tant amb espelmes perquè vull -ningú m'ho ha de demanar-, i no perquè la meva bombeta d'escasos 60 wats sigui la que està provocant l'escalfor del planeta, ni la teva, ni la de tots aquests ciutadans que s'apagaran per 5 insultants minuts.

Plataforma ciutadana ha dit...

http://notancerca.blogspot.com/2007/02/lapagada-davui-pel-canvi-climtic-es-fa.html