9/2/07

En Català-e!

Sempre he estat un fan de Google.
Hi tenc confiança.
La meva confiança va néixer quan vaig comprovar que Google creia en la meva llengua.

Ho va demostrar amb fets.

Amb aquest post us propòs (a aquells que els tinguin) que abandoneu Yahoo i Hotmail per la seva falta de respecte vers la nostra llengua, el català.

Ni Yahoo ni Hotmail en tot aquest temps s'ha preocupat d'oferir una opció de correu electrònic en la llengua de més de 8 milions de persones.
Nosaltres.
Aquest fet no és normal ni diu massa a favor d'aquestes empreses amb mentalitat lingüística obsoleta.

Gmail, apart d'oferir els seus serveis en català, té un corrector del missatge que s'escriu, fet que elimina substancialment les faltes d'ortografia.

Fins ahir, aquest servidor de correu electrònic només es podia obtenir a través d'invitació d'algun usuari privilegiat.

Ara està obert a tots.

Mai he recomanat res que no sigui molt però que molt bo.

M'agrada cuidar als nàufrags & mariners que arriben a aquesta illa.
Avui ho faig amb una notícia que és un regal.
Aquest.
Aquí en teniu més info.
Pensau a posar l'opció (settings, language) en la vostra llengua.
De fet aquesta pot ser una gran acció per fer veure a les empreses allò que ens importa.
Si ens importa.

Jaqme

5 comentaris:

neus ha dit...

Tinc el gmail ja fa una temporadeta llarga, m'agrada, m'encanta que sigui en català.

I m'agrada que arribi el cap de setmana i venir a la teva illa i escoltar la música que ens rep... entre setmana m'és impossible de sentir-la...

Bon cap de setmana! :*

Jaqme ha dit...

Moltes gràcies Elur!

èlsinor ha dit...

De fet, jo ja tinc les meues diferents adreces en gmail :)

EQMEVD ha dit...

jo també;)

Buk ha dit...

Jo ja fa temps que sóc fan de google. Em sembla increïble tot el que fa aquesta empresa. I si a més a més, tens la possibilitat de treballar en la teva llengua, doncs aleshores l'opció és ben clara...

Una aferrada
Buk