15/10/06

Refugi

Diumenge...
a casa.

9 comentaris:

Jaqme ha dit...

Vaig fer aquesta foto el passat febrer.

Buk ha dit...

Doncs jo vaig sortir del meu cau i me'n vaig anar a veure "La revelación", del Leo Bassi.
Buffff...BRILLANT!!!!
Mala llet a dojo, però sempre amb arguments irrefutables a la mà. Un autèntic mestre. A aquest home se li hauria de fer una estàtua. El que fa, és un autèntic acte de sanejament mental. Magistral de debò, si senyor.

Una aferrada
Buk

neus ha dit...

Quina preciositat d'imatge!!

Jaqme ha dit...

Buk: a jo també me fa moltes ganes veure aquest obra. No sé si hi seré a temps. Pot ser si torna a Mallorca hi podré anar.

Elur: Moltes gràcies! M'agrada molt fer fotos i comentaris com el teu m'encoratgen a penjar-les.

nimue ha dit...

la veritat és que la foto és preciosa... sí, sí!

Anònim ha dit...

N'hi ha que se'ls mengen a aquests refugis...

Jaqme ha dit...

Nimue: Gràcies també!

Frannia: N'hi ha que també es mengen als refugiats.

neus ha dit...

doncs noi... ja pots anar penjant fotos, que si són la meitat de boniques que aquesta, seran precioses!

:*)

Jaqme ha dit...

Ostres Neus-Elur (veig que el beta de blogger continua fatal), ho faré!