28/7/06

Nota de partida (2)

Benvolguda Atlàntida,

Me'n vaig de nou.
Així, més o menys de la mateixa manera que fa un any.

Desconesc els greus problemes psicològics que dec tenir per voler escapar-fugir cada vegada que la illa se'm fa feixuga.

No se quan de temps estaré lluny de tu.
No se si t'anyoraré.

Me'n vaig a la recerca d'una natura verge i salvatge. De la Natura.
Dubt de poder tenir contacte amb tu. Pot ser la xarxa hagi arribat a algun poble o llogaret proper.

Quan hagi trobat un lloc a centre-amèrica on m'hi trobi bé, no ho dubtis,
t'escriuré.

Cuida't, o que et cuidin, bé.

Jaqme

9 comentaris:

EQMEVD ha dit...

Quina enveja. Jo et proposaria un parell de destins. Però aquestes coses les ha de sentir un mateix.
Sort en el viatge.
No deixis sola l'Atlàntida, però.

Jaqme ha dit...

EQMEVD: Si són a centre-amèrica me les podries dir i pot ser m'hi apropi!

Joan Vicenç ha dit...

Si pases per Palacagüina (Nicaragua) saluda de part meva n'Andreu Pol, na Mercedes Ubau, Donya Fidelia, Don Catalino, Don Lucio, Martín Rios, Graziela, Donya Milagros... sàpiques, Jaqme, que estaràs a una passa d'un paradís que va poder ser.

Salut i bon viatge.

nimue ha dit...

marxes de nou? per sort o per desgràcia la xarxa arriba a tot arreu així que si ho trobes convenient pots explicar-nos com et va. A mi m'agradaria.
Sobretot, cuida't.
Bon viatge.

Buk ha dit...

Molta sort en aquesta nova aventura, Jaqme. Estarem pendents de rebre notícies teves. Gaudeix al màxim!

Una abraçada
Buk

Anònim ha dit...

Equador t'enganxa molt lluny de la ruta?

Anònim ha dit...

Rei, què fasssssss?????? Molt bé, tu que pots. Bon viatge, cuida't.

Anònim ha dit...

bon viatge i molt bona sort.ok

Anònim ha dit...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»