5/6/06

Un diàleg a l'Arcàdia

VALENTINE: Escolta... el te se't refreda.
HANNAH: M'agrada fred.
VALENTINE, ignorant el comentari: T'estic explicant una cosa. El te se't refreda tot sol, però no se t'encalenteix tot sol. Ho trobes estrany?
HANNAH: No.
VALENTINE: Doncs sí que és estrany. La calor es refreda. És un carrer de direcció única. El teu te acabarà a temperatura ambient. Això que li passa al teu te, passa amb tot i per tot. Amb el sol i les estrelles, també. Trigarem força, però tots acabarem a temperatura ambient.

Arcàdia
Tom Stoppard

11 comentaris:

Jaqme ha dit...

Llegiu teatre!
Molt sovint és molt millor que totes les novel·les que compram i no acabam.
Aquí, als Països, el teatre que es publica (o la majoria d'ell) és molt bo!

Jaqme ha dit...

Ahir a la nit vaig acabar de llegir "Arcàdia".
Encara estic conmocionat.

EQMEVD ha dit...

Ja fa estona que li dono voltes a aquesta teva temperatura ambient...
No m'havia plantejat mai la tebior com un sinònim del no res.

Jaqme ha dit...

EQMEVD: La meva temperatura ambient?
Tan mediocre me trobes? :(

Anònim ha dit...

El que passa és que el teatre no aixeca expectació. Si haguessis posat un diàleg de Pulp Fiction tots ens haguessim romput les mans de tant aplaudir, però Stppard... Qui és?

Anònim ha dit...

Ni fred ni calent, sí, no hi havia pensat però és cosa trista. Avui m'he menjat així el puré de carabassí.

Jaqme ha dit...

Gràcies Spammer.
És el millor compliment que se li ha fet mai al meu blog.

EQMEVD ha dit...

NOOoooooo.
parlava de la "teva" perquè has tret tu el tema.
La teva temperatura pot ser moltes coses, però no transmet tebior.
en pots estar segur.
a mi -jeje- em dones fred.
com el que devien passar aquells pobres formatges perfectes i misteriosos.
recordes? encra hi penso de tant en tant.

Jaqme ha dit...

EQMEVD: Aaaah! Val! Gràcies.
Sí. Jo també hi pens de tant en quant amb aquells formatges. A més ja deuen estar a punt de treurer-los de dins el fiord. Escriuré a aquella gent que m'avisi aviam com ha anat aquest any.

Anònim ha dit...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anònim ha dit...

This is very interesting site...
»