27/4/06

Postal eivissenca

Benvolguda Atlàntida,

Una de les grans avantatges d'internet és que pots estar sabent el que passa a casa mentre ets a mils de kilòmetres de distància.
Un bon amic eivissenc m'ha enviat aquest enllaç al documental d'Informe Semanal perquè el ves des de Nova York. M'assegura que unes forces (el llenguatge sembla d'Star Wars) ocultes (o de "El Padrino") volien impedir la seva emisió. Sembla que finalment dissabte passat el vareu poder veure.
Pocs dies després jo.
M'espanta i em fa sentir orgullós al mateix temps ser part d'aquesta gent o aquest pensament. Em fa llàstima, però, que a Mallorca ens haguem mogut tan poc.

Aquí teniu l'enllaç al documental sobre l'autopista de la discòrdia (no només és una autopista. Al fons hi ha totes les trames urbanístiques o l'expulsió del paradís). Pens que val molt la pena que el vegeu. Sabreu com ens sentim molts de milers de balears.

Una altra cosa de la qual m'acabo d'assabentar és aquesta: "El Parlament europeu rebutja l'ús del català pel vot negatiu del popular Vidal-Quadras"
No és Vidal-Quadras català? No és el català la seva llengua?

Tot plegat aquest post em sembla un Rèquiem, Atlàntida.
Un Rèquiem per tu, que t'enfonses.

Jaqme

12 comentaris:

Anònim ha dit...

El de Vidal-Quadras és de pena. Com es pot ser tan traidor?

Buk ha dit...

L'Alejo és un personatge fosc d'époques pretèrites que molts enyoren. Un d'aquells personatges que encara pululen en nombre massa nombrós, aliens als crims que cometeren i que s'omplen ara la boca parlant d'una democràcia que sempre els ha fet nossa. Fraga, Aleix, Aznar, Zaplana... Aquest deu ser el païs amb més fill de puta suelto per metre quadrat del món...

Anònim ha dit...

"El Parlament europeu rebutja l'ús del català" altra manera de dir "El parlament europeu prohibeix el català".
Tinc ràbia i impotència.
Sempre estam iguals.
A partir d'ara jo em prohibesc parlar espanyol!

Jaqme ha dit...

Macgamon, Buk, millor no embrutar el bon humor amb aquesta gentussa.

Amb cal·ligrafia tremolosa ha dit...

A l'alejito no li hauríem de permetre tornar a trepitjar el trespol de la seva ben-odiada catalunya: que el desterrin a les seves putes espanyes!!!!

Anònim ha dit...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

Anònim ha dit...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anònim ha dit...

I like it! Good job. Go on.
»

Anònim ha dit...

Jaqme m'agradaria parlar amb tu

Jaqme ha dit...

Quan tu vulguis sempre i quan jo sapi qui ets. Deixa aquí la teva adreça-e i et donaré la meva adreça-e de contacte.

Anònim ha dit...

el meu messenger és magdah_bm@hotmail.com