5/7/05

El Vaixell

Despús-ahir al matí vaig decidir partir sense pagar bitllets. Ni d'avió ni de vaixell.
Per això em va semblar inoportú pagar un ticket de bus o tren des d'aquest Llevant mallorquí fins a la ciutat. Vaig anar al port de Ciutat de Mallorques després d'un divertidíssim viatge en autoestop amb un cotxe amb tres transvestits que havien fet un show la nit passada a un hotel de Cala Rajada i que havien decidit passar la nit de festa al port dels pescadors. Total, em sentia dins el bus de "Priscilla, reina del desert"! Tres reines de la nit tornant a casa a la sortida de sol... i jo! Pot ser també sigués semblant al final de "La Dolce Vita".
Com que eren alemans/alemanes no s'havien temut de la llei dels matrimonis gays. Quan lis vaig contar varen començar a cridar i a pitar i a treure els braços per la finestra.
Vaig arribar al port de Ciutat al voltants del migdia i em va costar dues hores trobar un vaixell (en aquest cas un veler) que sortís cap a Catalunya. El fet és que la gent és més amable del que pensam! Viatjar gratis pel mediterrani és fabulós i més fàcil del que havia pensat mai.
El fet és que ara ja som a un cyber de Barcelona omplint el bloc! Pot ser m'estic creuant amb alguns de vosaltres per aquesta ciutat! O qui sap, pot ser ets la del meu costat ;)
Tenc una gran sensació de llibertat!


Demà Girona!

2 comentaris:

nimue ha dit...

uaaaaaaaalaaaaaa!! quin viatge més xuloooooo!!! igual ens hem creuat pel carrer... :)

Jaqme ha dit...

Tant de bo! Si és així toca't el nas dues vegades i et reconeixeré!