11/5/05

W.B. Yeats i la REAL-itat

Fugit de la feina a causa d'un maldecoll que no me deixa ni parlar ni pensar. Possiblement tengui febra. Per tant si el lector (en el cas que en tengui algun) troba alguna incoherència pensi que no és a causa de la febra, sinó de les contradiccions del meu caràcter.

Literatura.
El fet de ser un fan de la literatura dramàtica (en aquest sentit entenc els textes teatrals, i no les novel·les fedores de tristesa) accentua la solitut pq som tan pocs que compartim aquest plaer... (uff, perquè els blocs estan plens de gent que escriu des de la solitud i el dolor? Em desmarc, no som un d'ells). El fet és que llegesc "L'Unicorn Astral" de W.B. Yeats. Una obra de persones i visions.
Reproduesc una intervenció de'n Martin, l'il·luminat nebot del carrosser:

Martin: Destruir, enderrocar tot el que s'interposi entre nosaltres i Déu; entre nosaltres i aquell lluminós país. Hem d'enderrocar el mur, Andrew; derruir allò que sigui que se'ns posi al davant! Per on començarem?

Deu ser aquesta la mentalitat ultra-catòlica dels constructors mallorquins?
SALVEM LA REAL!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolgut company, m'agrada molt el disseny i el contingut de la teva plana. Jo encara no tenc molt d'enginy en el maneig d'aquest artefacte anomenat ordinador, però vaig fent. Segueix endavant que fas bona feina, única manera de fer-ne. Gràcies. Una abraçada.
JVLillo i Colomar. Alaró (Los Damunt)

Anònim ha dit...

Benvolgut company, m'agrada molt el disseny i el contingut de la teva plana. Jo encara no tenc molt d'enginy en el maneig d'aquest artefacte anomenat ordinador, però vaig fent. Segueix endavant que fas bona feina, única manera de fer-ne. Gràcies. Una abraçada.
JVLillo i Colomar. Alaró (Los Damunt)

Jaqme ha dit...

Gràcies! Quina sorpresa! Pensava que no em llegia ningú. Per cert, la pròxima vegada digues quin és el teu bloc.