30/3/10

He doesn't know why


Hi va haver en temps en que tardes com aquesta me tancava a escriure.
Hores.
Escoltava música i de tant en tant mirava per la finestra.
Tenia l'edat dels alumnes als que avui don classe.

***

A la meva edat Jesús (per no parlar de Rimbaud) ja ho havia fet tot.
Leonard Cohen encara no havia publicat el seu primer disc.
I el meu pare era solter.

Tot depèn del mirall en que un es miri.
O com s'enfoqui a si mateix.

***

Alguna cosa va fallar en el meu procés educatiu, però encara no sé què és.

4 comentaris:

Jaqme ha dit...

El títol és de Fleet Foxes.
Quan les podré deixar d'escoltar?

neus ha dit...

mareta que jove que ets!!

a la meva edat la mare ja tenia 4 fills, jo encara no sé np sé ni si en vull, per no saber no sé ni si vull algú per poder tenir la possibilitat de tenir fills.

hem nascut en una època equivocada, segur. no té cap més explicació ;-)

molts d'anys i moltes tardes!

Buk ha dit...

Vaja, jo de lo poc que tinc clar, és que no vull fills... Segons amb qui parlis, això et converteix en pitjor persona...

A 3er d'EGB ens preguntaven que volíem ser de grans. Jo vaig dir que informàtic. Més de dues dècades després, veig que em vaig equivocar.

Em fa por la gent que té tant clar el que vol

Lastienditas ha dit...

:)