17/10/09

Everything in its right place




Aquests dies me n'he adonat de que el disseny del meu blog està allunyat del que és cool, in, o simplement bell.

Un dels meus millors amics és un apassionat del disseny i gràcies a ell -s'ha de dir que és un d'aquells tipos als que saps què regalar quan compleix els anys- he après que quan parla de Jasper Morrison es refereix a una cadira i que quan parla de Ptolomeo no ho fa en referència a l'astrònom, sinó a una làmpada. Gràcies a la seva afició per introduir, al mig de qualsevol conversa, referències al disseny industrial del Segle XX un va aprenent. He de dir també que gràcies a la part danesa de la meva família he arribat a saber que la cadira que millor casa amb la taula de la cuina és la Wishbone de Wegner o que m'agradaria tenir una làmpada de Poul Henningsen a cada habitació.

Així que la meva relació amb el disseny podríem dir que s'acaba a IKEA aquí.

No sóc capaç d'imaginar com m'agradaria que fos el meu blog.

No sóc capaç d'imaginar cap disseny.
Això és un problema.

Del poc que estic segur és que m'agradaria que tingués el fons negre i les lletres blanques.
I ja.

Aquest post no té conclusió.

7 comentaris:

Jaqme ha dit...

La foto, by Jaqme (dos dels peus també, el tercer quasi)

neus ha dit...

cool, in i bell moltes vegades conflueixen en la senzillesa...

(les làmpades de Poul Henningsen han de ser molt complicades de netejar, sempre em surt la vena marujona quan veig làmpades d'aquest tipus, no ho puc evitar)

Frannia ha dit...

Fons negre i lletres blanques...el que tens idò. Què més vols?

Buk ha dit...

A mi l'adjectiu "cool" em fa una mica de ràbia... De fet, quan de quelcom em em diuen que és "cool" (normalment t'ho diuen així: "coooool") procuro allunyar-me'n el màxim possible.

Jo no sóc el més indicat per donar consells sobre disseny (només cal veure el meu blog hehehe) però tinc dues idees molt clares:

1 - Menys és més
2 - El millor disseny és un bon contingut.

Crec que l'elur i la Frannia ja t'ho han dit tot :)

Jaqme ha dit...

Estic d'acord en que cool és rabiós i que fa ganes de fugir corrents quan un el sent...

Unknown ha dit...

Del cool només hi surten porqueries. El teu blog està bé, a més li has posat una sèrie de paridetes que l'han deixat molt endreçat i fa patxoca!

Totalment d'acord amb els altres comentaris. Afegeixo la làmpada Mister P. al catàleg de desitjos.

joan ha dit...

De ben petit tenia un somni: una casa amb una Chaise Longue LC4 de Le Corbusier. Mes ben dit, de la Charlotte Perriand.
Ara tinc un mini-loft de lloguer però amb una LC4. Perquè és més luxós tenir una casa pròpia que un moble de disseny.
Per cert, fa un mes també vaig intentar fer un canvi de look al meu blogspot... vaig arribar a la conclusió que millor no espatllar allò que ja funciona.