5/8/09

Carry That Weight

Avui m'he adonat que falten dos dies pel moment 123456789 del segle.
O dit d'altra manera les 12:34:56 de dia 7/8/9.
Sí. És un segon però tots volen fer alguna cosa important en ell.
Jo no sé si cridar o aturar la respiració sobre una sola cama mentre em toco amb el dit petit de la ma esquerra la punta del nas per darrera el cap.

***

Actualitzar Google Reader és com actualitzar la teva vida. També les vostres perquè he llegit els vostres blogs (després d'un mes i sis dies).
Lentament arrib o aterritzo a l'illa amb soroll d'explosions de fons.
Fins avui no he aconseguit despestar-me a una hora decent.
No sé si és cosa del jet lag o que fa massa claror sempre (un fet, aquest, que converteix els matins en quelcom desagradable i artifical).
I si em despert a una hora decent aleshores tenc un matí molt llarg per fer un munt de coses que no estic segur de voler fer.

En fi que sí.
Que ja hi sóc.
Feis uns posts que m'encanten encara que les comenti poc o gairebé mai.
I en especial un, amb foto, sobre un incendi a una casa que conec bé, que m'ha impactat especialment. Pel proper que és tot.
Sempre passen coses quan som allà.
Per això quan som allà pens amb aquí i no veig el que veig o sí. No sé.

***

L'altre dia vaig guaitar a les fotos d'una boda en el Facebook.
Després vaig telefonar a un amic per demanar-li què tal com anam què feis (quan es viu en parella la pregunta es converteix en plural) i davant l'excés de sopars i esdeveninents d'aquest agost que tothom te (a l'illa engreixam més durant aquest mes que per Nadal) vaig pensar que no tenc amics perquè no tenc sopars.

I clar, d'això sorgeix una pregunta (com amb renou d'explosions) de fons.

***

A Nova York vaig cercar el telèfon de Peter Parker.
Sí.
El vaig trobar.
La Ficció és la Realitat.

12 comentaris:

Jaqme ha dit...

Cal dir que la foto la vaig fer jo?

Rubèn ha dit...

Oh! Vull aquesta guia. jaja.

neus ha dit...

i el vas trucar?

pel moment 123456789 del segle em sembla que no faré res especial, ni pensar-hi, vaja.

'I si em despert a una hora decent aleshores tenc un matí molt llarg per fer un munt de coses que no estic segur de voler fer.'
crec que em passarà sovint a partir d'aquest dissabte, alemyns durant 3 setmanetes...

salut! ;*)

neus ha dit...

abans del Carry that weight hi havia el Golden slumbers...

'Once there was a way, to get back homeward,
Once there was a way, to get back home
(...)'

espero que després no vingui el 'the end' ;)

Catalina ha dit...

Sempre pots optar per dormir i somiar amb twitter village, per cert avui vespre tens un sopar ;)

Jaqme ha dit...

La guia no és de Marvel. És la de NY. I no el vaig trucar, més que res per no molestar mentre un lluita contra supervilans.
Elur, no hauries d'haver escrit Golden Slumbers. Des de que he llegit el teu comentari no faig més que cantar :P
El meu The End és els dels Doors.

Catalina, ja, però és un sopar familiar. I sobre Twitter Village què puc dir?

Frannia ha dit...

Que hagis caigut en el tema del moment 123456789 em sembla extraordinari! Segur que algú en farà una profecia perquè, efectivament, la ficció pot ser la realitat. I parlant d'això...ja ho has vist que aviat apareixerà una nova ficció al carrer? M'encantaria que t'interessàs, encara que sigui només per haver desvetllat el meu nom i mostrar-ne, a l'interior, la meva foto...
Benvingut a sa Roqueta!

Marc ha dit...

Ets un màquina, però no acab de pillar quina és sa pregunta que sorgeix...
Al final no vàrem comentar sa jugada d'Amèrica pes Torrarock!

Bua ha dit...

En principi, aquest moment numèric tan especial el passaré en remull, dins la mar, a dins el meu inmillorable estat natural, com bé digueres, Jaqme.

Cert que hi ha hagut molt, molt de foc de tot tipus per aquí. A veure si les plujes que prest arribaràn refresquen l'ambient.

Ja que hi eres podies haver cercat els telèfons de Bruce Banner o de Clark Kent. Tenies la guia. O potser no viuen a NY?

Estic per telefonar a Parker. Avoneres.

EQMEVD ha dit...

que bé llegir-te de nou!

Lastienditas ha dit...

Merda! Se me va passar. Moment insignificant com un altre...dins del cotxe?Bah! I mira que haviem xerrat...

Per cert, te fan uns calamars torrats i un trampó la setmana que ve a ca nostra? ;)

ลงประกาศฟรี ha dit...

ลงประกาศฟรี,ลงโฆษณาฟรี,ภาพเคลื่อนไหว,ภาพพื้นหลัง