8/5/09

The Variable

Hi ha variables i hi ha constants.
I no em refereixo a matemàtiques ni a una branca de la física.
Hi ha coses que en la vida canvien, i també hi ha objectes, persones, fets o idees que sempre romanen de fons en el nostre horitzó.
Variables i constants.
Ho diu Faraday.

Necessitam una constant perquè necessitam una àncora.

Però què passa si arriba el dia en que ens apropam tant a l'horitzó, que aquest acaba per difuminar-se i desaparèixer?

Aleshores sorgeix un altre horitzó, un paisatge nou, noves formes, idees i persones.
Aleshores les variables es tornen constants, i les constants, variables.
I res és segur ni definitiu.
Mai.

I començam de nou com en una roda.

Si alguna cosa va malament, quines són les meves constants?

5 comentaris:

Jaqme ha dit...

La foto pertany al capítol "The constant" de Lost.
No és un spoiler perquè a hores d'ara tots ja hem vist aquest capítol.

Buk ha dit...

L'única constant existent en aquest univers canviant és la meva devoció per la sèrie Lost. ;-)

frannia ha dit...

La meva constant és la inconstància :(

Jaqme ha dit...

Crec que una de les meves constants és aquest blog.

neus ha dit...

La meva constant sóc jo... i també la meva variable.

:)