17/10/08

Strange form of life


Cap agressió sense resposta.
O totes les agressions sense resposta?
Que primer es retiri qui primer es cansi.

***

Avui he descobert al meu fillol de 15 anys un grup que ell (m'ho assegura més de 10 vegades) no havia sentit mai.
Nirvana.

Serà que em faig vell?

***

Hi ha una assignatura que parla de les arrels de la Filosofia contemporània, però també es pot titular Nietzsche.

I hi ha un poble de Mallorca que es diu Felanietzsche.
I un altre que es diu Alqaeda, on hi ha l'hostal de ses nines.

***

Existir és estar obligat a existir.
I omplim el temps de coses.
El cervell també.
Massa.

***

Avís a melòmans.
M'agrada escriure mentre escolt "The Letting Go".
Un dels millors discs de la dècada.
Segur.
I el seu autor, Bonnie "Prince" Billy, toca dia 26 d'aquest mes a Lloseta.
Un luxe que vengui aquest crack!

8 comentaris:

Jaqme ha dit...

Crec que han anulat el concert de'n Bonnie "Prince". :(
Ho he de confirmar.

Bua ha dit...

Cap agressió sense resposta. Els mallorquins mos ho hem de fer mirar.
Tema Nirvana. Tu vell? Jajaja :P
Alqaeda. És ver! No m'emblanquinis.
Tenc el cervell plé, no ho dubtis.
"The Letting Go". Posa un enllàç del tema, homo. Jo sí que soc vell! :P
Enllàç! Si vols que vagi a Lloseta...

Lastienditas ha dit...

Ara triunfen els Jona´s Brothers.Els Nirvana estan demodé.Si, mos feim vells...
Felanietzche!Ara sí que m´has mort!
;P

Jaqme ha dit...

Bua: Te deix el cd de "Letting go" i tu mateix me'n dones opinió.

Lastienditas: Sí que ho saps! Ell me va dir que escoltava Jona's Brothers i jo ni idea.
Aix.

Anònim ha dit...

Quants de moixets com aquests deuen ser atropellats anualment pels trens?

Jaqme ha dit...

Mallorca llevant: No m'agrada l'spam. I hagués trobat la teva pregunta més pertinent si m'haguessis demanat el mateix dels cotxes. Tren sí!

EQMEVD ha dit...

Una noieta em parlava l'altre dia d'aquests Jonas, i de la Beyoncé, i de la Leona nosequè...i li vaig pillar el Súper Pop- oh sí! encara existeix!- i podria ser el mateix que vaig llegir jo fa una colla d'anys amb la diferència que en comptes de pòsters dels Duran Duran en porten del Zac Efron.
Cap dels dos passarà a la història.

Buk ha dit...

Els Jona's Brothers???? No tinc ni idea de qui són!!! I dius que no ha escoltat mai a Nirvana! Redéu!!! M'han sortit cent arrugues noves mentre llegia el teu post, Jaqme (o al menys m'he sentit així) I a mi que em semblava que feia quatre dies del fenomen(al) Nirvana... :-(