13/7/08

Trismegist

De vegades pens que aquest blog ha de xerrar sempre de coses transcendents i de vuvuvu(!), donar-li al cap fins a tenir mal de cap.
Queixar-me de polítiques lingüístiques i col·lonitzacions i vuvuvu(!)
Me cans fins i tot a jo mateix.

Per això de vegades coses senzilles, com ara trobar-se un moix pel carrer, que demana a crits ser adoptat, és del millor del que es pot escriure.
Allò més petit és allò més important.
Sempre.
Una espècie animal (o vegetal) que ignori aquest lema està condemnada a l'extinció.

Ahir arribàvem tard a un sopar a l'altra punta de l'illa.
Però pel camí al cotxe ens va sorgir el que veis a la foto que il·lustra aquest post.
Hem demanat als veinats i no és de ningú.
Té puces per tot el cos i àcars a les orelles i estava desnodrit.

Què es fa en aquests casos?
Adoptar-lo.
Amb aquesta cara, què haguéssiu fet voltros?

14 comentaris:

Jaqme ha dit...

Per cert, és femella, crec.

Marc ha dit...

Idò ja té nom... no? Atlàntida és un bon nom crec...
jo també l'hauria adoptada!
salut

Jaqme ha dit...

Atlàntida com a nom?
:)
No és un poc llarg?

De totes maneres gràcies pel suggeriment, s'accepten propostes.

Hematie ha dit...

Adoptarla!! Sin ninguna duda. Es lo que dices, con esa cara... Quien sabe, a lo mejor os ha elegido ella a vosotros.

¿Y qué tal Emily? Aunque no sé yo si pega para una gatita.

Anònim ha dit...

M’uneixo al grup que vota per nom Atlantida


Sinó et deixo un altre: Suna.

EQMEVD ha dit...

que bonic....

Atlàntida és bonic, sí, però és llarg, no?

Jaqme ha dit...

EQMEVD: Sí que és llarg. I bonic també. :)

Anònim ha dit...

No tot ha de ser trascendent, és vera. Jo, molt al contrari, pens que adoptar una moixeta sí ho és. T'hi has d'implicar, tio... Fer uns cubates a una berbena, per exemple, no és trascendent. Cuida-la.

Marc ha dit...

Si fas click damunt sa foto encara és molt més impresionant i preciosa aquesta moixa. Vull dir que és molt més preciosa n'Atlantida.. ;)
cuideu-la bé i paciència amb ella, molta paciència..

Buk ha dit...

Amb aquesta carona qui podria desentendre's d'ella? :-)

Ja que la vas trobar tota solitària i la vas salvar d'enfonsar-se en la misèria... què tal el nom d'Illa? Curt, femení, i amb sintonia amb el blog i el seu ideari.

En fi, només és una idea. Si desvariejo com de costum no m'ho tingueu en conta ;-)

Anònim ha dit...

Sens dubte, cap a casa! Clar que jo potser hagués tancat els ulls.
Jo sí que em canso a mi mateixa!!

Anònim ha dit...

Ah, i de tots els proposats el que més m'agrada és ILLA.

neus ha dit...

quedar-me-la!! treure-li les puces, desparasitar-la, alimentar-la, amoixar-la, mimar-la... vaja, el uqe deus haver fet i fas tu :)

I mira, he pensat el mateix que en Buk, i siguent femella i tan bonica i vivint a l'Atlàntida, el nom d'Illa trobo que li escau d'allò més :)

És una preciositat!!!!

Jaqme ha dit...

Ja té nom.
Al final, per qüestions personals, li hem posat Mina, de nom.
Més per com sona que pel seu significat.

De totes maneres moltes gràcies per les vostres propostes.
Hematie: Al principi també vaig proposar Emily, per ella. Però sona taaan anglès...