7/5/08

No Apple

Sóc materialista.
M'agraden les coses.
Algunes m'ajuden a ser feliç.
Algunes milloren la meva feina.

Per això m'he fet amb un imac.
El primer Mac que tinc, que ve precedit per la fama de que mai es penja, mai falla, té una velocitat sorprenent, un disseny espectacular i tantes altres aplicacions perfectes que no hi havia lloc per dubtes quan es rompés l'ordinador antic...
I havia arribat el moment.

Ahir em va arrribar.
El suro que el protegia estava romput, se veu que la capsa havia rebut algun cop.
L'obro i tot sembla en perfecte estat.
Inicio, comprovo que tots els programes estan instal·lats, i començo a veure com funcionen aquest nous programes.
Tot és impresionant i perfecte.
Silenciós.

Fins que hi comença a haver errors.
De cop no me deixa obrir el iwork, ni forçant, me n'adono que Apple discrimina (i de quina manera) el català (de fet Andorra ni existeix per aquesta companyia), no hi ha correctors pels processadors de textos, però els errors es propaguen, al cap d'unes hores de descarregar i d'emprar (i bé) el Firefox versió mac, em passa el mateix amb aquest programa, passo al navegador d'Apple, el Safari, que es va tancant inesperadament, el programa de gestió de correu electrònic col·lapsa l'ordinador i no me deixa ni reiniciar-lo.

Suposo que sóc l'únic mortal que ha tingut problemes tècnics amb un mac.
Però si ho sé no me'l compro.
Quan canvii d'opinió en faré un post.

Demà trucades al servei tècnic.
902 151 992

8 comentaris:

Jaqme ha dit...

Grrrr

Anònim ha dit...

instal·la en una partició el sistema Linux i deixa't de software privatiu.

Anònim ha dit...

No és perfecte ni de lluny però quins problemes! Mala sort :-(
iWork és bastant fatal. Pots fer servir el gratuït NeoOffice (inclòs en català).

Lastienditas ha dit...

Ostres! Ara m´has deixat de pedra...Ja veuràs que a poc a poc trobaràs sol.lució als teus macproblemes!

Jaqme ha dit...

Capítol 2.

Gent que no controla a qualsevol feina n'hi ha.
Al servei tècnic una senyora m'ha tingut més de 25 minuts intentant arreglar a distància el nou mac i per poc no se'l carrega (encara més).

Al cap d'aquest temps i després de sospitar que la senyora no controlava ni el sistema operatiu li he demanat un canvi de tècnic.
M'ha dit que no podia ser, que havia de tornar a trucar.

Fet i fet.
He penjat i tornat trucar i s'hi ha tornat a posar la mateixa!!
:P
El que mai passa...

La senyora, després de no saber què fer amb jo m'ha enviat a un altre departament.
Però mentre sonava el beep, ho he tornat a intentar.
I aquesta vegada un nou tècnic s'hi ha posat.

La nova tècnica (se veu que al servei tècnic d'Apple només hi ha dones) m'ha solucionat els problemes de seguida que li he dit que el mac tenia un píxel mort: aquest mac s'ha de canviar.

Ara em demano, i si no hagués tingut un píxel romput? Aleshores què?

De cada vegada hi ha més programes que no s'obrin ni funcionen.

Tindré el nou (i esper que definitiu mac en una setmana).
Me'l canvien pel nou de 3'06 GHz, i a més em tornen diners.
Uf.

Esper que ara tot funcioni "com toca", o "no suprises, please".

Ejem

Sa tanca.- No sóc cap expert en informàtic. El comentari que m'has deixat quasi em sembla escrit en japonès. :)

Ruben.- Quan m'enviin el nou imac li instalaré el neooffice. Però aquesta discriminació lingüística que ens fa patir Apple fa que em comenci a caure malament.

Lastienditas.- Espero que sí. :P

EQMEVD ha dit...

Sort està que acaba bé. sembla :)
Jo també tindré el meu nou mac la setmana vinent
Quina casualitat
:)

neus ha dit...

No entenc com pot ser que els costi tant admetre que t'han venut un pot i canviar-lo per un de nou. Hauria d'haver sigut així a la primera trucada. Bé que el vas pagar per nou i bo!

Que hi hagi sort! ;*)

Sílvie ha dit...

Sí que és una mica pal això del català. Però quina mala sort que te'l donin trencat! Jo hagués plorat. Fa poquet li vam comprar un al meu papa. Jo també vull.