23/1/08

Si no heu vist tots els capítols de Lost no llegigueu aquest post

En el títol vaig molt en sèrio: si no l'heu vista i ho pensau fer, passau de llegir aquest post.
Fet l'avís, escric el post.

Als meus companys d'illa ja els hi han fet la foto per a la quarta temporada.
I no hi ha en Charlie!

Va tenir el final més digne que se li pot donar, ja veurem si l'han "matat" de veres.

No record un plano millor en la història de Perdidos, apart del capítol pilot, que el de la mort del guitarrista de Driveshaft.

Lost és (i serà durant anys) la millor sèrie de la història.
Era impossible mantenir el misteri dues temporades, però JJ Abrahams i el seu equip de guionistes varen aconseguir fer de la tercera temporada, la millor de totes.
No dubto gens de la qualitat de temporada que s'apropa.

Dia 31 l'estrenen als USA.
Dia 1 de febrer, la mula me la durà directa a casa.

De moment i a l'espera que torni he estat llegint alguns dels llibres als quals la sèrie fa referència explícita.

Vull que ja sigui dia 1 de febrer i tornar a reunir-me amb els meus amics.
El títol del capítol promet: "El principi del final".

10 comentaris:

Jaqme ha dit...

Per cert, començ a estar un poc cansat de veure a en Jack, temporada darrera temporada al centre de la foto.

Sílvie ha dit...

El Rubèn diu quan el Hurley es troba la caseta de Jacob, a dins hi ha el pare del Jack.


Tinc por!

Jaqme ha dit...

Sílvie, no és el pare del Jack.
Mira't de nou la part en que Locke i Ben estan a casa del Jacob.
Hi ha un fotograma amb la cara de'n Jacob.
I no és el pare de'n Jack.
No.

Fa més por encara.

Anònim ha dit...

Crec q et refereixes a la vegada q a la temporada 3 el Ben i el Locke visiten el Jacob
Al primera de la 4a, quan el Hurley mira per la finestra trencada, qui està a la mecedora és el pare del Jack. El pot reconèixer pel pentinat i pel vestit amb corbata negres i la camisa blanca.
L'ull? No ho sé però diria q és una dona... ?¿?¿

Quina emoció!

Sílvie ha dit...

Jo què sé, jo no vaig veure res del cague.


A mi tampoc m'agrada el Jack.

Jaqme ha dit...

Sí, Ruben, em referia al final de la tercera temporada.
M'hauries d'haver avisat que no llegís el teu comentari si no havia vist el capítol... Fa uns dies que tinc el capítol pendent i encara no l'he vist. Però pinta bé.
Miraré el capítol fotograma a fotograma, per si de cas passa cap ombra no captada a la primera.
Fa por, però flipa!
Sílvie: Els guionistes de Lost havien planificat matar al personatge de Jack al capítol pilot de Lost, al 1 de la temporada 1. Per què va morir Charlie i no ell?

Anònim ha dit...

Argh! Sorry per l'spoiler. No sé pq vam assumir que ja l'hauries vist.

Ho sento :-P

Sílvie ha dit...

Mentre no es morin el Desmond i el Sawyer. Sóc fan. Previsible, també.

Jaqme ha dit...

No fa res, Rubèn.
Tampoc has dit massa.

Sílvie: hi estic totalment d'acord. Més de Desmond que de Sawyer, Brotha'.
Per què els guionistes no varen matar a en Jack, en comptes de a Charlie?

Sílvie ha dit...

Pobre Charlie-Noel Gallagher!
Heroi.