8/12/07

del Recorda

Em capfico en les eleccions per a una novel·la.
Hi penso. Pens que pot ser no vaig deixar clar el gir argumental del final del capítol al que presentava al personatge de na Clara.
Volia enganar al lector i fer-lo creure que el personatge sobre el que estava llegint era n'Aina, però era na Clara.
No estic segur de si al final hi va haver aquest gir.
No estic segur de si el lector el va viure.

Penso que la Novel·la Democràtica és una història sobre gent que fuig, que escapa i que desapareix,
però no sap de què o perquè.

Em demano coses, tenc ganes de continuar-la ja, continuar escrivint ara aquesta història, però he d'esperar a dijous que ve. A que s'hagi acabat de votar, a que els quatre amics (us considero així) acabin de votar i ajudin a aquest nàufrag a acabar una història.
Avís.
Intentaré esperar a dijous, però no se si podré.

Apart: he rebut una versió del capítol "Recorda" al meu mail que m'ha deixat tocat.
Un mail sobre casualitats o causalitats impossibles.
Hi ha coses que em deixen en silenci.

Jaqme

6 comentaris:

EQMEVD ha dit...

Tu no votes?

Jaqme ha dit...

Jo no.
Però m'agradaria que tu sí.

EQMEVD ha dit...

fet

Hematie ha dit...

A mí me gustó el giro argumental, y a veces está bien que las cosas sean un poco liosas y te hagan pensar.

Dicen que la peor pesadilla de un escritor son las novelas por entregas, ya sea por tener que esperar o por la presión de cumplir los plazos. Todo son límites.

Ya se verá si puedes esperar :)

Krahm ha dit...

El canvi va ser clar, i es va entendre perfectament Jaqme. Aquest experiment literari és un gran èxit.

L'altra dia comentava amb un blogger que hauries de fer a partir de la teva novel·la democràtica, una branca secreta a un altre blog que fos dictatorial. I llavors veure les diferencies al final de la història (si és que no és infinita!).

:)

Jaqme ha dit...

Quina gran idea Krahm!
Però crec que és millor així.
A més tenc un problema amb el temps...
:P

Moltes gràcies a tots per votar i animar d'aquesta manera. No us podeu fer una idea del important que és això per mi.