30/3/07

Aquí i ara!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Molts d´anys!!
Que et puguem seguir durant 30 anys més al teu blog!
Una abraçada!
Sun.

neus ha dit...

Per molts anys Artista!!!! i benvingut al club súper 3! ;***

Anònim ha dit...

felicitats, i... quina enveja!,no tan sols per la edat, també pels teus coneixements.

"Som allò que llegim i tenim el que dam
La llavor d'un oblit el fulgor d'una espelma" (Ponç Pons. "Nura")

Amb cal·ligrafia tremolosa ha dit...

Abandon el meu silenci només per dir-te MOLTS D'ANYS

Jaqme ha dit...

Moltes gràcies a tots!
Avui dia de ressaca...
:P
Per cert, vaig regalar-me deixar de fumar.
Ho aconseguiré?

Anònim ha dit...

Encara que sigui tard (el cap de setmana no toco el Bloc) PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!

Ets Aries, com jo ;-) ja es nota, tossut de mena, jejejejeje.

Petonets!!!!!

èlsinor ha dit...

Amb una mica de retard, però...MOLTES FELICITATS! I per molts més! :)

Buk ha dit...

Felicitats, Jaqme! Vaig amb una mica de retard, tot s'ha de dir, però es que porto uns dies sense connectar-me. Per molts anys!

Una aferrada
Buk

nimue ha dit...

una altra que arriba a felicitar-te amb retard! Benvingut al club dels que ja no tenen 20 i tants! :))

Jaqme ha dit...

Moltes gràcies!
:)

tina vallès ha dit...

per molts anys d'una que fa mig any que els té, els 30! :)

uri ha dit...

Res, que segur que vaig tard, però he trobat el teu blog i m'ha semblat interessant, he pensat en afegir-me a la felicitació... (amb un any de retard!)
Salut!