20/2/07

Herois

Digau-me flipat.
Si hagués conegut "Heroes", (sèrie del Sci-fi channel i del canal NBC) de petit, m'hagués llançat des d'un balcó abaix creient que podria volar.
I aleshores mai hagués escrit aquestes línies perquè seria mort.

M'agrada l'art que em fa somiar en ser coses que no som.
Somiar en que realment existeix la possibilitat d'abandonar vides mediocres (la meva) i de tenir el secret de salvar al món.

Pot ser hauria de comentar aquest tema amb la psicoanalista.
Pot ser es tracti d'un problema seriós. D'evasió del jo, o quelcom així. Intel·lectual.

No vull ser jo.
Vull ser en Peter Parker, o tenir el poder d'aturar el temps, com Hiro, o poder escoltar el que pensen —pensau— les altres persones a cada moment, com Matt Parkman, o... o pintar el futur, com Isaac Mendez, però també Picasso i els dadaistes. Vull poder mirar a través de les parets o viatjar en el temps.

Vull tenir super poders!
No sé per què.

Pot ser aquesta nit provi de volar.
Mai se sap.

7 comentaris:

neus ha dit...

No prenguis mal Jaqme ;)

Ja en tens de poders, el de la paraula i la pintura. Ens fas viatjar amb ambdues coses. Almenys a mi.

:*

Bona volada i sobretot, sobretot bon aterratge.

Jaqme ha dit...

No he pres mal, Elur.
No al manco fins que, sense voler, he pegat amb el genoll a la tauleta quan m'he aixecat del sofà.
Per cert, el capítol quart ha estat tan bo com els tres primers.
Però massa breu.
I gràcies per la teva frase central.
Sí.
Tots som herois per les petites coses que feim.
Són herois aquells que s'aixequen a les 5 del matí per anar a treballar.
Són herois, els que s'aixequen a la meitat de la nit per calmar els malsons dels seus fills.
Són herois els que et desitgen bon dia sense ganes, però que ho fan.
Són herois els estimen incondicionalment i sense esperar res més a canvi.
Són herois els que lluiten per curar-se.
També ho són els que lluiten per trobar-se.
Tots ho sou.
Per les petites coses que sabeu fer Per la vostra lluita constant per aconseguir un món millor.
Gràcies de nou Elur.
El teu blog salva el món.

I aquest comentari m'ha quedat com un anunci de Cola Light.
:/

èlsinor ha dit...

Doncs no series el primer en llançar-se des del terrat provant de volar: en van haver diversos casos després de l'estrena de Superman (1978). Ara, que jo no et recomane que en faces la prova...

EQMEVD ha dit...

Jo també vull súper-poders.
Saber quan m'enganyen
Endevinar intencions
No deixar passar estones màgiques que es disfressen d'anodines per despistar
Tenir la capacitat de sobreposar-me a la mandra, al desencís, al derrotisme.
Això són súperpoders!

Jaqme ha dit...

EQMEVD: Dius "Saber quan m'enganyen
Endevinar intencions".
Ja tens superpoders.
Saps quan t'enganyen.
Ho vares fer quan et vares posar contra la guerra d'Aznar i del PP contra Iraq.
Endevines les intencions.
Altres fets ho demostren.
Segur.

EQMEVD ha dit...

No sempre, no sempre.
Encara m'enreden

Odalric ha dit...

L'altre dia vaig veure algú que tirava en davant una família amb nens treballant 12 hores al dia...
Te 34 anys

Jo diria que és un heroi!

Per cert, soc addicte a la sèrie :)