3/1/07

Postal des de Flickr

Benvolguda Atlàntida,

No voldria que considerassis la meva absència com una traïció.
Jo mai t'abandonaré.
He estat a Flickr.
Només han estat uns dies de vacances en els que he convertit el meu compte en Pro perquè no m'acabo de fiar de l'emmagatzematge d'imatges del meu disc dur.
Hi he penjat alguns dels meus quadres perquè els puguis veure.
I algunes fotos que em porten bons records, així com també algunes que consider belles.
No t'enfadis, demà torn a tu.

Una aferrada,
Jaqme

4 comentaris:

Jaqme ha dit...

Sé que és un post amb un munt d'hiperenllaços.
No hi puc fer res.
De vegades me fascinen.

èlsinor ha dit...

Els hiperenllaços són bons per a ampliar coneixements i per a navegar cap a altres indrets si et ve de gust, que altrament ningú no t'obliga a fer-ho.

Buk ha dit...

Grans fotos, Jaqme!
M'han agradat molt els teus quadres. Ets un gran pintor!

Jaqme ha dit...

Elsinor, tens raó. Els hiperenllaços són com a petites barques amarrades a diferents ports d'aquesta illa que s'enfonsa.

Buk, moltes però que moltes gràcies. Gran pintor jo? Tant de bo algun representant important ho cregués. En coneixes algun? ;)