16/1/07

Estic tot sol a l'univers?

12 comentaris:

Jaqme ha dit...

Dibuix fet per Jaqme dia 5 de desembre de 2006. Llapis sobre un paper trobat al carrer.

neus ha dit...

no... no estàs sol.

M'encanta el dibuix!

Buk ha dit...

M'agrada!!! Ets un crack, Jaqme!

En quan a la soletat... Crec que és básicament una sensació. Algo subjectiu. Pura abstracció.

Anònim ha dit...

Molt maco el dibuix....

Prova de fer-ne un amb un nas de pallasso i somrient!!

èlsinor ha dit...

Home, doncs no, no hi estàs sol; el que passa és que encara no hi han arribat les constructores... :D

EQMEVD ha dit...

Jo crec que sí. que en certa manera tots ho estem una mica.
M'agrada la buidor de la cambra.
és com si tampoc no hi hagués res dins.

Anònim ha dit...

Mai sols. Fins i tot els fantasmes ens miren. Com na Frannia, que es ressucita un breu instant només per visitar-te. Magnífic dibuix.

Jaqme ha dit...

Frannia, Buk, Elur, Èlsinor: Em referia amb aquest post-dibuix a una sensació pròpia: la impossibilitat de saber que estam "acompanyats". Les sensacions i els sentits ens enganyen, com ho poden fer els somnis (avui semblo Descartes), per tant, com podem saber si estam acompanyats si tot pot ser producte d'extravagants il·lusions?

EQMEVD: En certa manera tens raó. Tots estam "una mica" (o bastant) sols.

Donot: Bona idea! Ho faré!

Frannia: Na Frannia no és un fantasma ni ha ressuscitat. Ets ben viva i has de tornar. Si no és així estarem una mica més "sols a l'univers".

Jaqme ha dit...

I per altra banda: moltes però que moltes gràcies pels vostres comentaris!

Amb cal·ligrafia tremolosa ha dit...

Sí. Estàs sol. Tothom ho està. Aquesta és la xacra que portam de fàbrica. L'origen.

neus ha dit...

Sí i no...

Sé que estic sola, i també sé que quan aconsegueixo ser-ne del tot conscient tot va més bé, però alhora sé que no n'estic mai de sola, sempre hi ha algú que pensa en mi, per tant m'acompanya malgrat jo no ho sàpiga. I aquest algú poden ser moltes persones.
Potser és una fantasia meva per tal de resistir-me a la soletat... qui ho sap...

Un petó!

Joan Vicenç ha dit...

..................................................... 1 ...............................................................................