2/9/06

La Capsa de Pandora

Benvolguda Atlàntida,

Em desperto a les cinc del matí. Una hora abans que surti el sol.
Baixo a passejar pel poble però a la recepció de l'alberg veig l'ordinador connectat i desocupat.
Aprofito per llegir les notícies de casa, de l'illa, de tu.
Em ve al cap una cançó i penso que enyoro la música.
Entro a Pandora.
M'agrada. Obro un compte per a L'Atlàntida i hi fico a alguns dels meus músics favorits.
Penso que m'agradaria compartir la meva música amb tu.
Penjo al blog l'enllaç.
Aquí el teniu, a la dreta. Donau-vos-hi d'alta. No ho dubteu.

Pel que resta et puc contar que enyoro la maquinària occidental.
Em desconeixia així: vull música, vull fotos, vull tenir contacte diari amb la xarxa, vull un tallat de veritat, vull llegir l'sport al bar i veure els partits del Barça o del Mallorca els diumenges.
Normalitat. Allò que conec.
Però també vull ser aquí.

Monteverde és la possibilitat del paradís. Tota Natura ho és.

Jaqme

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pandora és una passada per a tots aquells que ens agrada la música. Gràcies per aquest maravellós descobriment i sort en el teu camí, jaqme.

Anònim ha dit...

per descobrir nous talents proveu amb www.jamendo.com

entrar a l'altandia m'omple de tranquilitat, és un sedant deliciós

Anònim ha dit...

En un partit entre Pandora i Jamendo, el primer guanya per golejada.

Anònim ha dit...

"Plataforma Basta Ja!!
de música depresiva"
, aquesta música + porro = ZZZZZ, i el porro ja està fumat... ;P