2/4/06

Postal amb skyline

Benvolguda Atlàntida,

Nova York no ofereix res.
Nova York és pur empirisme.
No hi ha "un cel estelat sobre meu". Sinó una fosca groguenca.
Molts de renous, que també són moltes interferències.
He pogut pintar (a la fi!) però no estic content amb el resultat.
Em sent un més dels infinits basquiats d'aquesta ciutat.
Pens en tornar al fiord. Al Nord. A la Natura.
Al meu Nord.

Pens en fugir d'aquesta ciutat. Ningú et mira als ulls aquí i no hi puc trobar una explicació. Pens que veuen ombres, com els homes de la caverna de Plató, i per això no es cansen de mirar la CNN.
Viure a la capital del món no és res de l'altre món.

Però si tornàs al fiord tendria problemes amb els papers. Pot ser pugui entrar al Canadà creuant una muntanya a peu o en el maleter d'algun cotxe. Puc demanar a la S. que em vengui a cercar.
Ella va ser la que em va aconseguir l'habitació a Nova York.

De vegades, em passa més que sovint, no sé per què faig algunes coses. Com partir de l'illa. Normal és allò que fan la majoria de les persones. Bona definició.
Aquesta setmana només tenc clara una cosa: em vestiré de captaire i actuaré com a tal. Aquesta gent té tanta mala consciència que estic segur que guanyaré més doblers que amb els meus colors.

Ja et contaré.

Una aferrada,

Jaqme

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Per què no poses els teus dibuixos o quadres al teu blog?
Si encara hi faries negoci...

Ànim Jaqme, seguesc la teva aventura!

EQMEVD ha dit...

si vas de captaire, segur que ningú et mira als ulls.

Anònim ha dit...

Millor que pintis que que captis.

Joan Vicenç ha dit...

"Estava destinat a aprendre la seva saviesa pròpia, a part dels altres, o a aprendre la dels altres tot sol, errant per entre els paranys del món."

R. de l'a. a.
J.J.

Anònim ha dit...

Jaqme,

que se n'ha fet de tu?

Recorda respirar ;)

Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

Anònim ha dit...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anònim ha dit...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anònim ha dit...

Jaqme, encara que fora de temps, vull fer un petit comentari a n'aquest post. Jo també hi he estat a NY, amb la meva família. Puc recordar com a especial un local de restauració que trobarem recomanat a una guia. Feia por entrar-hi. Un carrer secundari, unes escales que duien a un soterrani. Hi vaig trobar un home amable. Pedro és el seu nom. Mos va servir d'escàndol i menjarem com a autèntics reis. Llevat d'aquest moment, efectivament estic d'acord, NY no ofereix absolutament rés. No hi tornaré. MB