27/3/06

Telegrama d'arribada

Benvolguda Atlàntida stop He arribat bé i sense problemes stop El que més em sorprèn d'aquesta ciutat no és ella stop Som jo dins ella stop Estic contínuament fora de mi, en ella, no a dins stop No puc pensar stop i m'he transformat completament en els meus sentits stop Ara som experiència pura stop He trobat una habitació neta i còmoda en un vell edifici stop em sento com dins un film stop com si en qualsevol moment hagués de pegar el bot a la realitat stop com l'actor de "La Rosa Porpra de El Caire" stop com si aquesta ciutat sigués ficció i no veritat stop el poder deu tenir aquestes coses stop ser la capital del món té efectes secundaris stop una abraçada stop

Jaqme

9 comentaris:

EQMEVD ha dit...

no semblen dolents aquests efectes secundaris...

Jaqme ha dit...

Avui he anat a veure el forat de la zona zero.
És com si hi hagués caigut un meteorit.
simbols i realitat en comunió.

Anònim ha dit...

Que els efectes secundaris no et siguin massa feixucs; alerta amb la doble moral americana...i, sobretot, amb les hamburgueses greixoses.

Anònim ha dit...

money Stop. som jo Stop. ni a fora Stop. més Stop. mermats Stop. i dura. Stop. de ciment Stop. de Hollywood Stop.vertadera Stop.de Wody Allen (de Manhattan) Stop. gaia Stop.bones Stop.colaterals Stop. i una besada Stop.
Salut.

Anònim ha dit...

bella foto.

Buk ha dit...

Bona sort, en aquesta nova aventura, Jaqme!

Salut
Buk

Jaqme ha dit...

Baix al cantó a llegir el meu correu-e.
Guaito al blog:
Gràcies Frannia, Terrademata i Buk.

Terrademata: si t'hi fixes bé veuràs que no és una foto, sinó un paisatge digital, un lloc irreal o fictici, com el que crec que és aquesta ciutat.

Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anònim ha dit...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»