4/8/05

SEXE

Benvolguda Atlàntida,

A la fi una nit de sexe en majúscules! No sé si aquesta enganxada m'ha resultat molt bona pel temps que feia que no ho feia (un mes i pocs dies) o que les canadenques (en concret aquesta canadenca!) són unes autèntiques expertes en l'art "d'estimar".
1. El fet és que ahir varen arribar a l'alberg un grup de 5 noies de Quebec que volten per aquesta costa.
2. El fet és que el que es varen trobar a l'alberg va ser 3 homes famolencs de sexe: dos italians: n'Antonio i en Michelle, i aquest mallorquinet que es pensa menjar el món.
3. El fet és que elles són molt simpàtiques i ens varen donar tema de seguida.
4. El fet és que la cervesa canadenca puja i alegra. La companyia femenina també.
5. El fet és que na Marianne es va seure molt aprop meu.
6. El fet és que (ella i jo) varem començar a parlar (de cada vegada més aprop) i a riure de tonteries i estupideses.
7. El fet és que dues de les noies es varen anar a dormir. Quedavem 3 i 3! O 3 vs 3!
8. El fet és que vaig haver de tocar els cabells a la Marianne (acte que vaig fer sense donar-me compte).
9. El fet és que ella de cada vegada s'apropava més.
10. El fet és que (després d'unes quantes cerveses) vaig haver de besar-la als llavis i a la punta del seu nas (què degué pensar en aquest moment?). Ella va fer el mateix. Varem riure o somriure. I ens vam tornar a besar com el xoc de dues galàxies en una desesperada lluita per la supervivència de l'univers. Natura és això: Allò Salvatge (part del que he vingut a cercar).
11. El fet és que ens van deixar sols. (Avui al matí m'he assabentat que els altres varen sortir de marxa)
12. El fet és que ella va dir que tenia ganes de dutxar-se. Jo també.

Després d'estalviar-me els detalls, m'he despertat al costat d'una bellesa pel-rotja i amb el nas pigat. La despert amb un bes i em somriu.
Pens que la desconec i m'aixec. Esperaré abaix, berenant.
He berenat i encara no ha baixat. Les seves amigues tampoc. Els italians sí. Tenim una lleugera ressaca.
Deman a la recepcionista que em posi el comptador de l'internet en marxa que em vull endollar per escriure l'eufòria post-coital al bloc.
Mir el meu bloc i veig que hi ha respostes al meu post d'ahir. Me flipau si em llegiu i em deixau comentaris... no ho puc negar, és el que fa que tengui bloc-dependència! I contest als vostres comentaris. Luthien, els albergs són genials!

Després escric aquestes brutors!

Vull esperar davant l'ordinador. Obro una nova finestra: vilaweb. I astorat i entristit veig i llegesc com Eivissa es crema.
Ara pens en el simbòlic de les coses. La illa del sexe es crema.
Aquesta Atlàntida també.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Salut !!
Vols una medalla?

nimue ha dit...

ualaaaaaa! Jaqme! crema-ho tot! sí senyor! això és millor que la bicicleta :PP

Anònim ha dit...

Deu n'hi dó Jaqme!!! Això sembla gairebé de pel·lícula: te'n vas a l'aventura i trobes una aventura personificada! Quina sort els de Ses Illes!! És que el que no puguis trobar en un alberg... no ho trobaràs enlloc! ;)
Sort perllà dalt!!

Eva ha dit...

juas d'això se'n diu muntanyero! jajaja sexe al 2natural2 no? :P et felicito pel teu polvo internacional noi....si fos per vosaltres dos segur que mai hi hauria una guerra entre els respectius països oi? en tot cas una orgia!


lo de 3 vs 3 es molt plantejable no? XD

pentesilea ha dit...

...si és que aquestes al·lotes pigades tenen un no-sé-què; en fi... ;)

Anònim ha dit...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a Midland
site/blog. It pretty much covers Midland
related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

Anònim ha dit...

Quin post!

El millor que he llegit des que em vaig enganxar als blogs.

Pere (http://perebueno.net)